Between us : Robert Palmer

Heavy Nova(1988)

 

暑い夏なので・・・


Between us(俺たちの間)

 Hold me now
さあ俺に抱きつけ
'Til the world turns away
世間が顔をそむけるまで
Show me how
どんな気分か俺に見せろ
Here in this dream we might always stay
ここならこの夢にずっととどまれるかもしれない
We belong to each other
俺たちはお互いのものだ

One embrace sealed our fate
一度抱き合ったら俺たちの運命は見えなくなった
Here in your arms
ここでは君の腕の中で
Feeling the love that we generate
俺たちが生み出す愛を感じながら
Every time we caress
愛撫するたびに

Look around
周りを見ろよ
There's a will, there's a way
気持ちがあれば、道がある
Dream while
夢を見ろ
I ever so tenderly kiss your face
きみの顔にずっと思い切り甘いキスをしている間
All the love passing between us
愛のすべてが俺たちの間を行き来する

Hold me now
さあ俺に抱きつけ
'Til the world turns away
世間が顔をそむけるまで
Show me how
どんな気分か俺に見せろ
Here in this dream we might always stay
ここならこの夢にとどまれるかもしれない
To this love we surrender
この愛に俺たちはやられてしまった

0 件のコメント:

コメントを投稿