El Tango de Roxanne : Ewan McGregor

 映画 Moulin Rouge(2001) から『ロクサーヌのタンゴ』です。タンゴは激情的が標準ですが、それをここまで過剰にすると、・・・





(Jacek Koman:)
Will drive you,
お前をさせる
Will drive you,
お前をさせる
Will drive you,
お前をさせる
MAD!
おかしくな!

Roxanne,
ロクサーヌ
You don't have to put
浴びることはない
On that red light.
あの赤いライトを
Walk the streets for money,
金のために通りを歩くんだ
You don't care if It's wrong or if it is right.
いいか悪いか気に掛けるんじゃない
Roxanne,
ロクサーヌ
You don't have to wear
着ることはない
That dress tonight.
今夜あのドレスを
Roxanne,
ロクサーヌ
You don't have to sell your
体を売ることはない
Body to the night.
夜を相手に

(Christian:)
His eyes upon your face,
彼の目が君の顔に注がれる
His hand upon your hand,
彼の手が君の手の上に
His lips caress your skin,
彼の唇が君の肌に触れる
It's more than I can stand!
我慢の限度を超えている

(Jacek Koman:)
Roxanne
ロクサーヌ

(Christian:)
Why does my heart cry?
ぼくの心はどうして叫ぶのか?

(Jacek Koman:)
Roxanne
ロクサーヌ

(Christian:)
Feelings I can't fight,
感情を抑えられない
You're free to leave me,
君はぼくを自由に捨てられる
But just don't deceive me
けれど騙さないでほしい
And please,
そして、お願いだ
Believe me when I say,
信じて、ぼくが言う時
I love you.
愛していると

(Spanish dialogue)
Y yo que te quiero tanto, ¿qué voy a hacer?
そしてお前をこんなにも求めている。どうするのだ?
Me dejaste, me dejaste
君は僕を捨てた。僕を捨てた。
El alma se me fue, se me fue corazón,
魂は僕のものだった。心は僕のものだった
Ya no tengo ganas de vivir,
生きたいという気がしない
porque no te puedo convencer
確信できないからだ
que no te vendas Roxanne
ロクサーヌ、君が身を売らないと

(Jacek Koman:)
Roxanne
ロクサーヌ

(Christian:)
Why does my heart cry?
どうして僕の心は叫ぶのか?

(Jacek Koman:)
You don't have to
浴びることはない
Put on that red light.
あの赤いライトを

(Christian:)
Feelings I can't fight.
感情を抑えられない

(Jacek Koman:)
You don't have to wear
着ることはない
That dress tonight.
今夜あのドレスを
Roxanne,
ロクサーヌ

(Chorus:)
Why does my heart cry?
どうして僕の心は叫ぶのか?

(Jacek Koman:)

You don't have to
浴びることはない
Put on that red light.
あの赤いライトを


(Chorus:)

Feelings I can't fight.
感情を抑えられない


(Jacek Koman:)
You don't have to wear
着ることはない
That dress tonight.
今夜あのドレスを
Roxanne,
ロクサーヌ
Roxanne,
ロクサーヌ

Roxanne,
ロクサーヌ


)Christian:) 
Roxxxxannnnnnee! 
ロークサーヌ

0 件のコメント:

コメントを投稿