Let me fall : Josh Groban






"Let Me Fall (From Cirque Du Soleil)"

Let me fall
落としてくれ
Let me climb
登らせてくれ
There's a moment when fear
And dreams must collide
恐怖と夢がぶつかる
そんな一瞬がある

Someone I am
自分がだれか分からなくなり
Is waiting for courage
勇気が出るのを待っている
The one I want
僕が望む人
The one I will become
未来の僕が
Will catch me
僕をつかんでくれる

So let me fall
だから落としてくれ
If I must fall
落ちなければならないなら
I won't heed your warnings
君たちの警告には耳を貸さない
I won't hear them
そんなものを聞く気はない

Let me fall
落としてくれ
If I fall
しくじるとしても
Though the phoenix may
Or may not rise
不死鳥が昇ろうと
昇るまいと

I will dance so freely
ぼくは自由に踊ろう
Holding on to no one
だれにもすがらず
You can hold me only
君だけが僕を支えられる
If you too will fall
君もしくじるとしても
Away from all these
Useless fears and chains
この役に立たない恐怖と鎖
すべてから離れ

Someone I am
自分がだれか分からなくなり
Is waiting for courage
勇気が出るのを待っている
The one I want
僕が望む人
The one I will become
未来の僕が
Will catch me
僕をつかんでくれる

So let me fall
だから落としてくれ
If I must fall
落ちなければならないなら
I won't heed your warnings
君たちの警告には耳を貸さない
I won't hear
聞く気はない

Let me fall
落としてくれ
If I fall
しくじるとしても
There's no reason
To miss this one chance
一度しかないこのチャンスを
逃すわけには行かない
This perfect moment
この完全な瞬間
Just let me fall
落としてくれればそれでいい

0 件のコメント:

コメントを投稿