Paper bag : Goldfrapp

Feltmountain (2000)





Paper bag (紙袋)

No time to fuck, but you like the rush
むだにする時間はない。でもあなたは急ぐのが好き
Where would we be without sums
どこにいるのだろう
Deals we make
支払いも取り引きもしないなら

Brown paper bag, makes for a hat
茶色い紙の袋、帽子の代わりもする
When it rains on your head mate
頭に雨が降る時はあなた
Cheers for that
それに感謝して

When the world stops for snow
世界が雪のために止まる時
When you laugh I'm inside
あなたが笑う時
Your mouth
わたしはあなたの口の中

Sucking the sun
太陽をしゃぶりながら
Baboons and birds
ヒヒと鳥
With the weight of you dear
あなたほどの体重がある
I forgot
忘れてしまったけど

Brown paper bag, makes for a hat
茶色い紙の袋、帽子の代わりもする
When it rains on your head mate
頭に雨が降る時はあなた
Cheers for that
それに感謝して

When the world stops for snow
世界が雪のために止まる時
When you laugh I'm inside
あなたが笑う時
Your mouth
わたしはあなたの口の中

Oh just go dear
ああ、行って、あなた
Feels a tear
涙の感じがする

When you laugh I'm inside
あなたが笑う時
Your mouth
わたしはあなたの口の中

0 件のコメント:

コメントを投稿