Amor Di Mundo : Cesaria Evora


 セザリア・エヴォラが昨2011年12月17日に亡くなっていたことを知りました。追悼。








Amor Di Mundo (世界の愛)


Nh’amor é doce
私の愛は甘い
Nh’amor é certo
私の愛は確か
Nh’amor tá longe
私の愛は遠い
Nh’amor tá perto
私の愛は近い
El ta na nim
私の中にある
‘M ca ta sozim
私はひとりじゃない
Ness mundo
この世界で

Nh’amor ca so di cretcheu
私の愛は恋人のものだけじゃない
El é amor du criston
人間のものでもある
Qui ca quré vivé
生きたくない
Na meio di breu
闇の中で

Nh’amor é tudo qu’m tem
私の愛は持っているもののすべて
El é amor dum irmon
それは兄弟の愛
Qu’atè ainda
Ca perdè fê
まだ信頼をなくしていない

Tcha’m cantá-bo nh’amor
歌わせて私の愛を
Ô mundo
ああ世界
Tcha’m canta-bo nh’amor
歌わせて私の愛を
Pa nô amá
愛し合うために

Pa nô amá
愛し合うために
Pa nô amá...
愛し合うために

0 件のコメント:

コメントを投稿